Články a SEO bez seba nemôžu existovať

SEO a články, to sú dve veci, ktoré bez seba nefungujú. Texty ako také, vám poslúžia pri umiestňovaní kľúčových slov, ale taktiež pri linkbuildingu, teda pri spätných odkazoch. Nezabúdajte na jednu dôležitú vec. Článok nie je len o tom, že bude od prvého až po posledné písmeno hovoriť len o vašej firme.Usmiata žena v modrej košeli pije kávu a pozerá do telefónu.jpg
 
Nikoho to nezaujíma
 
Buďme úprimní. To, kedy chodia vaši zamestnanci do práce, ako dlho už podnikáte a aké novinky ste vo firme zaviedli od nového roka, nezaujíma nikoho. Ak by sa niekto chcel k takýmto informáciám dostať, klikne na vašu stránku a prečíta s podstránku „ o nás“.
To je prvá vec, ktorej by ste sa mali pri SEO Seolight a PR článkoch vyhnúť. Texty by sa mali venovať téma, ktoré ľudí zaujímajú. Predávate vysávače? Tak PR článok postavte na tom, ako čo najlepšie vyčistiť koberec, ktoré typy vysávačov sú dnes najlepšie a v niektorých častiach pripomeňte, že takéto stroje predávate i vy a ešte za dobrú cenu a s dlhou zárukou.Človek krúžkuje perom chyby na papieri s dlhým textom.jpg
 
Reklama nepredáva
 
Teda takto, reklama predáva, no nie každá. PR články sú jednou z foriem reklamy. Pri nich máte však omnoho viac priestoru na to, aby ste svojich zákazníkov zaujali. Zabudnite preto na slogany a nekonečné vymenúvanie toho, prečo je práve vaša firma TOP. PR článok, ktorý pomôže ako podnikaniu, tak samotnej optimalizácii, by nemal na prvý pohľad vyzerať ako reklama. Nalákajte ľudí na to, že im chcete poskytnúť rady zadarmo, dokonca im ani nevnucujete to, aby si kupovali práve váš vysávač. Vy im predsa len chcete poskytnúť zaujímavé informácie a ak by boli bezradní, tak môžu teoreticky nakúpiť u vás. Verte, že takáto podprahová reklama je omnoho efektívnejšia, ako tá, ktorá každému vybije oči už z diaľky.
 
V texte spomíname články a PR články. Nenechajte sa zmiasť. V oboch prípadoch hovoríme o textoch, ktoré majú pomôcť vášmu podnikaniu a samotnej SEO optimalizácií.